Lekcie

Skupinové lekcie

Level: začiatočník

Veková skupina: dospelí 18+, 35+

Vhodné pre: muži aj ženy


Veľkosť skupiny: Min: 2 Max: 12


Dni lekcií:

Pondelok Utorok Streda Štvrtok Piatok Sobota Nedeľa
17:00 - 18:00 - - 17:00 - 18:00 17:00 - 18:00 - 17:00 - 18:00

Level: začiatočník, mierne pokročilý, pokročilý, expert

Veková skupina: dospelí 18+, 35+

Vhodné pre: muži aj ženy


Veľkosť skupiny: Min: 2 Max: 12


Dni lekcií:

Pondelok Utorok Streda Štvrtok Piatok Sobota Nedeľa
18:15 - 19:15 18:15 - 19:15 18:15 - 19:15 18:15 - 19:15 - - 18:15 - 19:15

Level: začiatočník, mierne pokročilý, pokročilý, expert

Veková skupina: dospelí 18+, 35+

Vhodné pre: muži aj ženy


Veľkosť skupiny: Min: 2 Max: 12


Dni lekcií:

Pondelok Utorok Streda Štvrtok Piatok Sobota Nedeľa
- 19:30 - 20:30 - 19:30 - 20:30 - - -

Level: začiatočník, mierne pokročilý, pokročilý, expert

Veková skupina: dospelí 18+, 35+

Vhodné pre: muži aj ženy


Veľkosť skupiny: Min: 1 Max: 12


Dni lekcií:

Pondelok Utorok Streda Štvrtok Piatok Sobota Nedeľa
05:00 - 06:30 - 05:00 - 06:30 - 05:00 - 06:30 - -
Kurzy / nábory / cvičenia / školenia / workshop

Dátum konania: 09.11.2019 - 10.11.2019

Počet lekcií: 4 / Dĺžka 1 lekcie: 180 min.


Level:

začiatočník, mierne pokročilý, pokročilý, expert

Veková skupina:

dospelí 18+, 35+

Vhodné pre:

muži aj ženy

Počet žiakov (min.-max.):

Min: 1 Max: 20


Popis a špecifikácia:

Na absolvovanie workshopu potrebuješ iba oblečenie, ktoré ti umožní voľný pohyb. Nepotrebuješ žiadne jogamatky, dokonca ani topánky. Všetky potrebné pomôcky sú dostupné v telocvični. Odporúčam priniesť viacero tričiek a uterák. 

 

Témy ktorým sa budeme na workshope venovať zahŕňajú:

 

* otvorenie potrebných rozsahov a príprava telesných štruktúr na zvýšenú záťaž (predovšetkým zápästia, lakte a ramená)

* budovanie pevných základov pre silový rozvoj (hlavne sila úchopu a lopatiek)

* rozvoj stojky ako základného stavebného kameňa pre náročné silové prvky (od nuly po rovnú stojku v priestore)

* zostavenie svojho tréningu pre časovú úsporu, predchádzaniu zraneniam a maximálnu efektivitu (štruktúra tréningu, výber cieľov a cvičení, periodizácia)

* princípy starostlivosti o svoje telo (prehabilitácia a doplnkové cvičenia)

* základný silový rozvoj spodnej časti tela bez závažia (prevažne náročnejšie variácie drepov)

 

Na workshope Kalistenika ti predstavím môj minimalistický prístup k rozvoju maximálnej sily s váhou vlastného tela.

Prečo “minimalistický”?

1. Minimálny počet pohybov a cieľov

Princíp 80/20 je v tomto prípade podcenenie a skôr by som to nazval 98/2. Zo stoviek všemožných silových prvkov ti ukážem iba hŕstku pohybových vzorov, ku ktorým ti odporúčam sa snažiť dopracovať. 2 percentá, ktoré ti prinesú 98% výsledku.

Sú to prvky ako muscle up, alebo kľuky v stojke a niekoľko ďalších, ktoré si rozoberieme na drobné. Ukážeme si najefektívnejší spôsob ako sa k týmto náročným prvkom dopracovať aj keď začínaš od nuly.

2. Minimálna časová náročnosť tréningu

Prečo zabíjať čas tréningom sily, keď ho môžeš venovať svojej rodine alebo biznisu? Aj keď, podobne ako ja, rád tráviš čas v telocvični, stále je tooooľko vecí ktorým by si sa mohol venovať pre svoj pohybový rozvoj… Sila je iba jeden z mnohých atribútov ktoré musí rozvíjať každý pohybovec a nemala by zaberať viac ako tretinu tvojho tréningového času.

3. Minimálne množstvo náradia

Dnes už existuje milión rôznych strojov a pomôcok na precvičenie každého svalu z každého uhla. My z nich budeme používať iba gymnastické kruhy a bradielka, ktoré si môžeš zaobstarať za minimum peňazí a zaberajú minimum miesta.

4. Minimálne požiadavky

Minimálne sú aj “vstupné nároky” na tvoju silu. Tento workshop je zostavený tak, že si z neho odnesieš nástroje na svoj postupný silový rozvoj na niekoľko rokov dopredu, nezávisle na tvojej aktuálnej úrovni (okrem vrcholových gymnastov, pre ktorých tento workshop určite nie je).

Naopak, maximálna bude komplexita cvičení a rozvoj kontroly nad tvojim telom. Dôraz kladiem na využiteľnosť nadobudnutej sily vo svojej pohybovej praxi. Všade, kde potrebuješ ovládať svoje telo v priestore, budeš benefitovať z vecí ktoré sa naučíš na tomto workshope.